woensdag 22 februari 2012

Wat ik al wist wordt maar eens bevestigd, there is no god..

Verleden week  Maandag.. Het begon met een smsje over het feit dat bij een onbewaakte spoorweg overgang hier in Geleen, op de achterkant van het ziekenhuis een iemand onder de trein was gekomen. Dit gechekt op de lokale nieuwszender L1 teletekst gekeken, en daar stond het zelfde bericht ongeveer met daaraan toegevoegd de tekst verdere informatie volgt. Al snel werd de teletekst pagina geupdated met het nieuws dat het dan om een 43-jarige inwoner van Sittard gaat en nog steeds de zin verdere informatie volgt.. De volgende dag moet mijn vriendinlief de ochtend werken in het ziekenhuis. Eenmaal beide thuis gekomen van het werk, zegt ze Oja, weet je? Die man die gister onder de trein kwam? Dat was een Srilankaanse man die sinds niet al te lange tijd in Nederland verbleef, hij was net voor dit ongeluk in het ziekenhuis geweest, "ik ga even naar huis om wat eten te halen" was wat hij gezegd had aldaar, dit zouden best wel eens zijn laatste woorden geweest kunnen zijn.. De persoon die deze laatste woorden heeft mogen horen horen was zijn vrouw, hij had haar net naar Nederland kunnen halen, en ze was een paar dagen eerder bevallen van hun gezonde en meer dan welkome kindje.. Wat is het toch soms ongelooflijk gruwelijk oneerlijk in het leven !! deze man ken ik niet, en toch voel ik me er een beetje onblij en wrang over 't feit dat hij heeft moeten sterven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten